Subject: FW: [Päring#1000417292] FW: Õdede põhiõppe praktika juhendamise tasustamine praktikabaasides
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Dec 2024 09:38:06 +0200

Saatja: Ivika Lehtsalu
Saadetud: kolmapäev, 18. detsember 2024 11:41
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Aet Rebas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Õdede põhiõppe praktika juhendamise tasustamine praktikabaasides

Tere!

Kirjutan Teile Tartu Tervishoiu Kõrgkoolist. Osalesime just RTK korraldatud 
infotunnis õdede praktikate rahastuse teemal. Jäid üles mitmed küsimused, 
millele me infotunnist vastust ei saanud. Ehk oskate Teie meid aidata?

1.	Kas antud projektitaotlus hõlmab ka ämmaemanda õppekava üliõpilasi, kes 
on sooritanud 2024. aastal õenduse praktikaid? Infotunnist jäi mulje, et 
võib. Kas vastab tõele?

2.	Sama küsimus ka meie terviseteaduse magistrantide kohta, kes õpivad 
eriõeks. Kas nende praktikad lähevad ka antud taotlusesse?

3.	Lisaks on ka suur segadus baasidega, kes võtsid meie tudengeid praktikale 
kahe aasta vahetumisel, nt 4.12.2023-02.02.2024. Nemad ei saanud 2023. aasta 
detsembri tundide eest tasu, kuna tasu küsitakse siis, kui praktika läbi on. 
Aga taotlused tuleb esitada vaid 2024. aasta kohta. Ei meie ega praktikabaas 
ei saa kontrollida infot, mitu tundi tegi tudeng 2023. aastal ja mitu tundi 
praktikast jäi 2024. aastasse. Ja et praktikabaasid ei saa ka 2023. aasta 
detsembri eest tasu, on ka nende suhtes ebaõiglane. Kuidas nende puhul 
käituda?

Parimate soovidega

Ivika Lehtsalu
praktikakorralduse peaspetsialist
Tel: +372 737 0221

Tartu Tervishoiu Kõrgkool / Tartu Health Care College
Nooruse 5, Tartu 50411;  <http://www.nooruse.ee> www.nooruse.ee

---- Edastatud teate lõpp --- 

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.